+380(67)612-49-49

Поширені запитання

Чи потрібно мені створювати обліковий запис для розміщення замовлення?

Аккаунт не потрібен для розміщення замовлення. Ви можете оформити замовлення в якості гостя, але настройка облікового запису забезпечує легкий доступ до вашого замовлення, участь у програмі лояльності, більш швидке повернення, а також більш швидкий вхід в наступний раз.

Моя особиста інформація залишається конфіденційною?

Що таке кукі? Чи варто про них турбуватися?

Чи можу я робити замовлення по телефону?

За чий рахунок проводиться доставка і відправка товару на обмін / повернення?

Мені потрібна блискавка / тканина / фурнітура / бігунок / шнур від придбаного виробу. Чи можу я у Вас це замовити?

Немає потрібного розміру / кольору, можна якось замовити?

Чи зберігаються обрані товари, якщо я закрию вкладку?